Friday 18 January 2013

EKSTRAK KACIP FATIMAH



Ekstrak KACIP FATIMAH keluaran UTM adalah bersih, terjamin dan halal kerana UTM mempunyai makmal sendiri dan kajian saintifik telah dilakukan oleh penyelidik UTM dan dipantau oleh Institut Pembangunan Bioproduk, UTM.

Ia adalah ekstrak 100% dan tidak dicampur bahan lain, bukan seperti kebanyakan keluaran lain. Jika digunakan dengan betul, insya ALLAH selamat. Ia membantu kebanyakan wanita untuk mendapatkan kitaran haids yang lebih sempurna.

Kajian penggunaan ekstrak KACIP FATIMAH telah dijalankan oleh beberapa professor di Institut Pembangunan Bioproduk, UTM. Mereka mengakui ekstrak herba Kacip Fatimah sebagai alternative ubat bagi wanita yang mengalami masalah haid.

Kacip Fatimah bukan saja boleh digunakan untuk wanita yang bersalin, tetapi wanita yang mengalamimasalah dalam sistem peranakan, seperti masalah senggugut, kitrana haids yang tidak teratur, fibroid dan endometriosis di peringkat awal dan ovarian cyst yang kurang 3cm.

Kacip Fatimah juga digunakan untuk mendapatkan ovum yang berkualiti. Bagi wanita yang tidak hamil atau wanita yang belum berkahwin, ia memberikan tenaga dan meningkatkan metabolism wanita.

Bagi wanita yang baru melahirkan anak, kacip Fatimah adalah herba yang terbaik untuk mengecutkan rahem, meningkatkan sel darah merah dan memberikan tenaga.

Promo RM 90 termasuk pos 
Call Faezah 012-3387357 facebook https://www.facebook.com/pages/Lovely-Zahra/395900917171045

No comments:

Post a Comment